29 Kasım 2017 Çarşamba

0 Ayşe Ebru Tezcan - Aşkın Gücü (Çöl Rüyası #3)


~~*~~
Birbirimizi hastalıklı bir şekilde seviyorduk. Çünkü sağlıklı aşk diye bir şey zaten yoktu. Sağlıklı bir şekilde sevebilirsin ama aşık olamazsın.
~~*~~

Çöl Rüyası Serisi son kitabı Aşkın Gücü ile bitti. Omar sonunda her şeyi açıkladı ve Serap ile mutluluğa yelken açtı. 

Valla gına gelmişti onun gizemlerinden...

Aşk Ateşi ve Aşkın Gizemi kitaplarıyla Serap ile Omar'ın eşsiz aşkını okuduk ama sadece aşklarını değil aynı zamanda Dubaili Zengin İş Adamı Omar'ın bir şeyler sakladığını da okuduk. Şimdi bu gizemler son buluyor ve Serap her şeyi öğreniyor. Eeee sonrasında ise Serap yine Seraplığını yapıp kendince tepki veriyor... tabi verdiği tepkiler Omar'ın işine yarıyor bence. 

Bütün seri boyunca özellikle ikinci kitap boyunca Omar'ın bir şeyler sakladığını okuduk ve hep gizemli ve tehlikeli bir sebep aradık ama gelin görün ki öyle bir gerçek çıktı ki ortaya... bu mu yani dedim. Omar bunu mu sakladın? Bu kadar mıydı? Devamı olduğunu söyle ne olur? modundaydım. Daha büyük bir sır olabilirdi bence çünkü öyle tepkiler öyle olaylar oldu ki sonucunda açıklanan sır hiç de beklentimi karşılamadı açıkçası... 

~~*~~
Herkes aynı Serap. Buna ben de dahilim. Senin aşkın bana çok fazla. Sen herkes gibi değilsin. alışık olduklarım gibi değilsin. Sakın değişme tamam mı?
~~*~~

Başlarda esrarengiz bir şey gelecek diye bekledim ama olmadı... Bu kısımda biraz hayal kırıklığına uğradım...

Serap'ın her şeyi bu kadar kolay affetmesi.. bilemiyorum bence çok kolay oldu. Çok basit. 

Khalida ise... onunla ilgili sır bence daha büyük bir olayı hak ediyordu. Ne bileyim Serap bence o sorunu çözene kadar tepkisini belli etmeliydi Omar'a ama tabi adamında kendince sebepleri vardı haksızdı diyemiyorum ama biz kadın milleti bence olay çıkarırdı gibi geliyor.

Genel olarak güzel, akıcı, kolay okunan bir kitaptı ama inceleyip irdelerseniz eksik ya da olmamış bir sürü nokta bulabilirsiniz. Bu yüzden ne çok büyük beklenti ile okuyun ne de kusursuz bir kurgu bekleyin. 

~~*~~
"Sevmek nedir biliyor musun? Onu kaybedeceğini bilsen de, onu üzmemektir. Onu kendinden daha çok düşünmektir. Senin beni sevdiğini sanıyordum Omar. Benim için silahın önüne geçtiğinde buna emindim. Ama sen, o Omar değilsin artık. Aşk, sevdiğinin iyiliği için sonsuza kadar onsuz göze almaktır. Sakın bana seni seviyorum, sana aşığım deme bu saatten sonra!"
~~*~~

Ben uyarımı yaptım ayrıca bir uyarı daha yapayım eğer okumayı planlıyorsunuz üç kitabı peş peşe okuyun o zaman daha bir zevk alırsınız.

Benim için 5 üzerinden 3'lük bir kitaptı daha fazlasını bence olmazdı. Ayrıca tek bir kitap olup 600 sayfalık olabilirdi 3 kitap olmasına gerek yoktu gibi geliyor...

Çöl Rüyası Serisi



Kitabın adı      : Aşkın Gücü
Kitabın yazarı : Ayşe Ebru Tezcan
Seri bilgisi        : Çöl Rüyası #3
Yayınevi           : DEX Plus
Sayfa sayısı      : 200

Kitabın tanıtım yazısı :

İstanbul’dan Dubai’ye uzanan aşk ateşi yakmaya devam ediyor. Ve Çöl Rüyası serisi şaşırtıcı bir sonla bitiyor.

Serap ve Omar artık çok mutlular, Dubai’deki kraliyet davetine katılacaklar.

Ama Omar’ın geçmişi bir türlü peşlerini bırakmıyor. Serap bir rüyadan uyanıyor. Ya da bir kâbustan...

Aşkın için özgürlüğünden vazgeçer misin?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın