26 Ekim 2017 Perşembe

0 Kylie Scott - Aşkın Melodisi (Stage Dive #4)


~~~*~~~
Gözlerinde sıcacık bir bakış ve nezaket vardı. Bedeninin belirgin gerginliğine rağmen bu yüz ifadesi tuhaf gelmişti ama yine de harikaydı. Hiç kimse bana o şekilde bakmamıştı; sanki her şeymişim gibi.
~~~*~~~

Stage Dive serisinin son kitabı ve bence tam da beklentimi karşılayan kitabı oldu. Neden bilmiyorum ama Ben'in kitabı benim favori Stage Dive kitabım oldu. Neden bilmiyorum ama gönlümü fethetti bu adam :)

Kylie Scott bence seri boyunca yarattığı en güzel adamı en son hikayeye bırakmış. Hep Ben'i okumuştuk ve onun eğlenceli ve umursamaz kişiliğinin yanında içinde korkularıyla beraber nasıl da mükemmel bir adam yattığını bize bu hikayede sunarak gönlümü fethetti.

Ben'in Lizzy'e davranışları, özeni, acemi tavırları ama her şeye rağmen yanında olma çabaları... çok tatlıydı. 

~~~*~~~
Adamın varlığı hepsini ispatlıyordu; umut, aşk ve onun gibi şeyler. Beni yeniden inanan biri haline getirmişti.
~~~*~~~

Lizzy, 2. kitapta tanıdığımız Anne'in yani grubun bateristi Mal'ın biricik aşkının kız kardeşi ve Ben için kesinlikli yasaklı insan ama... Vegas'ta geçirilen bir gecenin sonucunda Lizzy hamile kalınca... işler iyice arap saçına dönüyor. Grupta anlaşmazlıklar, Ben'in ne yapacağını bilemez halleri, Mal ve Anne'in Ben'e tavırları ve anne olmaktan hiçbir şey anlamayan Lizzy'nin tavırları... 

Hepsi bir araya çıkınca serinin en etkileyici kitabı ortaya çıkmış oldu bence. 

Kitabın konusuna da kısacık değinmiş oldum sanırım. Aslında bu kitabın temelleri zaten Jimmy ile Lena'nın hikayesinde atılmıştır. O kitapta Ben devamlı biriyle mesajlaşırken bu kişinin Lizzy olabileceğini sizler tahmin ettiniz mi bilmiyorum ama ben etmiştim. Şimdi detaylı olarak bu kitapta okumak ise çok güzeldi. 

~~~*~~~
Aşk ve umut, acı anlamına geliyordu. 
Her ikisi de canınıza okur ve sizi dımdızlak ortada bırakırdı.
~~~*~~~

Ben ile Lizzy'nin mesajlaşmaları çok tatlıydı ki kısmen birbirlerini mesajlarla daha iyi tanır hale geldiler sanırım. 

Ben'in acemi kıskanç halleri ve acemi baba tavırları süperdi. Farkında olmadan Lizzy'e çok fena kapılmış. Lizzy deseniz o zaten aşk trenine binmiş gidiyor...

Kitabın en etkileyici sahnelerinden biri de Ben'in kız kardeşi ile aralarında olan diyaloglardı. 

Grubun birbirleri ile olan ilişkileri... bu kitapta asıl gücünü gösterdi. Cidden ne olursa olsun birbirleri ile olan sorunlarını müziklerine yansıtmıyor olmaları güzeldi ama barışmaları daha eğlenceliydi. :)

Bir de Ben'in konserde Lizzy'e söyledikleri.. .ahhh kalbim...

~~~*~~~
"Sanırım belki de gitmelisin. Gitmene ihtiyacım var. Neden buradasın Ben?"
"Çünkü görünen o ki, senden uzak durmayı beceremiyorum."
"O zaman sanırım bir problemimiz var."
~~~*~~~

Ayyy yavaş yavaş spoiler vermeye başladım o yüzden susuyorum. Ama ben bu kitabı diğerlerinden daha çok sevdim sanırım :)

Bir seriyi daha bitirmenin mutluluğuyla seriyi size tavsiye ediyorum. Seveceksiniz, çok güzel bir aşk hikayesi serisi ve çok güzel bir arkadaşlığın hikayesi...


Stage Dive Serisi

Kitabın adı    : Aşkın Melodisi
Orijinal adı   : Deep
Yazarı           : Kylie Scott
Çevirmen      :  Tuğçe Nida Sevin
Yayınevi        : Yabancı Yayınları
Sayfa sayısı    : 320

Kitabın tanıtım yazısı:

USA Today ve New York Times Çoksatan serisi Stage Dive dördüncü romanıyla son buluyor.

Tek gecelik ilişkileri bu şekilde son bulmamalı ve Vegas'ta olan Vegas'ta kalmalıydı… 

Pozitif. Gebelik testinin üzerindeki iki küçük çizgi Lizzy Rollins'in sıradan hayatını tamamen değiştirmek üzereydi. Ve tüm bunların tek bir sebebi vardı; Stage Dive'ın fazlasıyla seksi basgitaristi Ben Nicholson'la Vegas'ta geçirilmiş tek bir gece. 

Ben, Lizzy'den uzak durmaya söz vermişti. Ondan uzak durması gerektiğini kesinlikle biliyordu. Artık Lizzy, onun en yakın arkadaşının ailesinden birisiydi ve aralarındaki çekim ne kadar güçlü olursa olsun, Lizzy ne kadar tatlı ve sevimli olursa olsun, Ben o çizgiyi aşmamaya kararlıydı. Ta ki Günahlar Şehri'nde geçirilen bir geceye kadar… Şimdi Ben ve Lizzy olabilecek en güçlü bağ ile birbirlerine bağlıydılar ama bu bağ gerçek aşkı da bulmalarına yardımcı olabilecek miydi? 

"Baş döndürücü, eğlenceli ve ateşli aşk hikâyelerinden hoşlanan okurlar bu serinin her kitabına bayılacaklar." 
-Booklist, Starred Review-

"Kylie Scott kendine özgü muzip ve hazır cevap tarzıyla okura oldukça eğlenceli, dürüst ve hassas bir hikâye sunuyor."
-Publishers Weekly, Starred Review-

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın