27 Ekim 2017 Cuma

4 Kitap Alışverişim =)


Ekim ayı aldıklarımda sıra :) 

Bu seferki kitaplarımın hepsini kitapyurdu.com adresinden aldım. Her ay düzenli alışveriş yaptığınızda ekstradan %5 indirim hakkınız oluyor. Bende bu hakkı kaybetmemek adına çoğunlukla oradan alıyorum kitaplarımı :) 

Her neyse... :) Bu sefer kitapyurdu'nda Pegasus Yayınları'nda %30 indirim vardı ve benimde ekstradan %5 indirimim olunca bu fırsatı değerlendirdim ve Pegasus kitapları aldım birkaç tanecik :) 

Bu arada aldıklarım arasında iki tane klasik kitabım var. İkisi de aşırı tavsiye edildi ve bende aldım. Ancak şunu da öğrendim ve sizlerle paylaşmak istedim. Klasiklerde İş Bankası Kültür Yayınları çok daha iyiymiş. Yormayan ve akıcı bir çevirisi oluyormuş. Dolayısıyla tercih ettiğim yayınevi bu oluyor benim. Eğer bir gün klasik alacak olursanız bu yayınevini tercih edin :) 

İşte yeni aldıklarım =) 

=> Bin Parça Sen - Claudia Gray kitabı. Firebird Serisinin ilk kitabı. Seri üç kitaptan oluşuyor. Çıktığından beri ilgimi çekenlerden biriydi. Üstelik ciltli baskı... Kapak tasarımını falan çok beğendim. Üstelik cildini çıkarınca müthiş bir renk çıkıyor kapağı :) pembe... çok tatlı :) 
=> Gena Showalter - En Karanlık Sır. Karanlığın Efendileri serisinin 7. kitabı. Seriyi toplamaya başlamıştım ve çıkan bütün kitapları elimde şu anda.  Bildiğim kadarıyla 15 kitaplık bir seri... Seri tamamlamadan ben okurum bütün kitapları diye düşünüyorum. Ciddi anlamda tavsiye edilen ve beğenilen bir seri. Bence bir el atabilirsiniz siz de :)

=> Kristin Cast - Kehribar Dumanı. Kristin Cast'ın Gece Evi Serisi'ne el atmışlığım var her ne kadar bitirmemiş olsam da baya bir okumuştum ki seriye yeniden başlayacağım. Şimdi yazarın kalemini biliyorum ve yeni çıkan kitabıyla yeniden okumalıyım bu yazarı dedim. Ayrıca konusu da ilgimi çekti :)  Bu arada Kehribar Dumanı, Firar Serisinin ilk kitabı ve seri 3 kitap 1 novella görünüyor. Denemeye değer bu yazarı :)

=> Victoia Alexander - Evlilik Oyunu. Bu yazarın kitapları daha önceden Epsilon ile çıkıyordu ama ne yazık ki Epsilon'u da wattpad yazarları dünyasına kaptırdığımızdan elindeki mükemmel yazarları bıraktı sanırım ki bu yazarı Pegasus aldı. Neyse biz üzgün değiliz. Kimin logosundan çok kitabın çıkıp çıkmadığı değerli bizim için. Historical Romance türünde bir kitap ve bence kesinlikle denemelisiniz. Kaliteli yazarlardan biridir. Kitap aynı zamanda Effingtons Serisi'nin ilk kitabı ve seri 11 kitaptan oluşuyor. Muhtemelen her kitap başka bir karakteri anlatıyordur ama karakterler birbirleriyle bağlantılıdır diye düşünüyorum.

=> Scott Sigler - Uyanış. Çıktığından beri ilgimi çeken ve merak ettiğim bir kitaptı Uyanış ve benim olmalıydı. Kısa zamanda okuyacaklarımdan biri. Kitap The Generation Üçlemesi'nin ilk kitabı ve biliyorsunuz ki Go Kitap, serileri bitirme hızında bir harika :) Bende deneyin :)

=> Alexandre Dumas Fils - Kamelyalı Kadın. Klasikler candır diyen arkadaşlarım tarafından tavsiye edilen bir kitap. Bu kitabı tanırsınız Tuba Atıcı Coşar tavsiye etti. Kendisi bir yazar ve zevkine güvendiğim okurlardan biri. Tavsiye etti, klişe bir hikayesi var ama çok etkileyici bir anlatımı var oku bence dedi. Bende ona güvenerek aldım bu kitabı. Ben seveceğimi düşünüyorum. Nedense elime aldığımda bile bir heyecan dalgası sarıyor beni :)

=> Stefan Zweig - Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu. Bu da çok tavsiye ile aldığım kitaplardan. Zaten incecik bir kitap ama bu yazar etkileyiciliğiyle nam salmış muhteşem yazarlardan biriymiş. Daha önce hiç Zweig kitabı okumadım bu benim için ilk olacak.




4 yorum :

  1. Keyifli okumalar İnci abla :) Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu'nu çok beğenmiştim. Diğer kitaplar hakkında yorumunu da merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tavsiye üzerine aldım o kitabı inşallah bende beğenirim :) teşekkür ederim :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın