11 Kasım 2016 Cuma

0 Jennifer L. Armentrout - Oyuncu ( Gamble Kardeşler #2 )


~~~*~~~
Arada sırada bakışları birbirlerine kilitleniyor ve konuşulmamış özlemin yakıcılığı canlı duruyordu.
~~~*~~~

Gamble Brothers Serisi'ne devam ediyoruz. İlk kitap Sağdıç'ı okumuştum ve ikinci kitabı üçüncü kitap çıkmadan okumak istemiyordum ki seriyi bir çırpıda tadına vararak okuyayım malum kitaplar çok ince en azından biraz daha tadını çıkarabilirim dedim :)

Ve serinin son kitabına başlayacağım. Oyuncu bitti :)

Jennifer L. Armentrout kalemini sevdiğimi anlamışsınızdır. Bunu kadının her kitabının yorumunda ifade ediyorum çünkü gerçekten seviyor ve çıkardığı her kitabı mutlaka alıyorum. Mesela şuanda sadece 2 kitabı yok elimde ki onları da kısa sürede alacağım :) Her neyse, yazarın bu seriyi üç kardeşi konu alırken her kardeşin hikayesi olan kitaplarda incecik bir çırpıda biten film gibi kitaplar. Hani bir film 2 saat oluyor ya ortalama olarak bu serinin kitapları da ortalama olarak 200 küsür sayfa ve çok sevdiğiniz bir filmi izlerken nasıl bittiğini anlamazsınız ya aynı bu kitabı okurken de nasıl bittiğini anlamıyorsunuz.

~~~*~~~
"Yemek yapacak tipte bir erkeğe benzemiyorsun."
"Peki ne tipte bir erkeğe benziyorum. Bridget?"
Birlikte bir gece geçirdikten sonra unutulması olanaksız değilse de çok zor olan bir erkek tipine, diye düşündü ama bunu söyleyemedi.

~~~*~~~

Chad Gamble, ünlü bir beyzbol oyuncusu ve ortanda kardeş. Sağdıç kitabından tanıdığımız Chase'in ağabeyi Chad... Bir gün bir barda Bridget adında bir kadınla tanışıyor. Halkın Chad'in yanında görmeye alışık olduğu kızlarla kıyaslanamayacak kadar sıradan senin benim gibi bir kız. Aralarında oluşan çekime karşı Bridget arkasını dönüp gidiyor. Chad, Bridget'a kafayı takıp onu istediğini karar verir ancak aralarında bir sıkıntı vardır. Chad'in kızlarla partilerle olan kötü ünü ve kulübünün ya bu ünden ya da kulüpten vazgeçmesi konusundaki şartı... Chad çıkmazdayken Bridget ona yardım etmek zorunda kalır ve işte asıl mesele o anda başlar. Aşk... alev alır! :)

Pek ifade edemedim konusunu ama öyle işte :D

Chad'i Chase'den daha çok sevdim ve aldığım duyumlara göre de Chandler'ı onlardan da çok seveceğim yönünde.

Serinin her kitabı bir öncekinden daha iyiydi bunu inkar edemem.

~~~*~~~
Geri dönüşü olmayacak şekilde, deli gibi aşık olmuştu. Bunu hiçbir şey değiştiremezdi. Tüm ilişkinin temelinin yalanlara dayandığı gerçeği bile bunu değiştiremezdi. 
~~~*~~~

Sağdıç'ın karakterlerini bu kitapta görmek çok güzeldi. Üç kardeşi yan yana görmek ise paha biçilemezdi :)

Kısacık olan bir kitaba kısacık olan bir yorum diyerek elime Bodyguard'ı alıp seriye devam ediyorum. Chandler beni bekler şimdi :)

Gamble Kardeşler Serisi

Kitabın adı           : Oyuncu
Orijinal adı          : Tempting The Player
Yazarı                   : Jennifer L. Armentrout (J. Lynn)
Seri / Sıralaması  : Gamble Brothers #2
Çevirmen             : Talin Ataman
Yayınevi                : DEX Plus
Sayfa sayısı           : 208

Kitabın tanıtım yazısı:

LUX serisi, Kış Güneşi ve Saplantı kitaplarının dünyaca ünlü yazarı Jennifer L. Armentrout'tan tutku dolu bir hikâye… Gamble Kardeşler serisi devam ediyor! Bridget Rodgers'ın yolu ünlü Gamble kardeşlerden biriyle kesişiyor. Hem de tüm dünyanın tanıdığı yıldız beyzbol oyuncusu Chad Gamble ile.


Chad sadece beyzbol alanında değil, kadınlar konusunda da bir oyuncu. Tüm gazetelerin hem spor hem de dedikodu sayfaları Chad Gamble'ın çapkınlık maceralarıyla dolup taşıyor. Ta ki bu maceralar Chad'in kariyerini tehdit etmeye başlayana kadar… Chad'in menajeri, oyuncunun imajının düzelmesi ve kulüple sözleşmesinin yenilenebilmesi için bir çözüm öneriyor: Aklı başında bir kadınla düzenli bir ilişki. Peki ama kim olacak bu kadın?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın