9 Kasım 2016 Çarşamba

0 Buse Gümüş - Düşlerimin Prensi - 2. Cilt


~~~*~~~
Ruhum o her neredeyse, onun yanına uçmak için çırpınıyordu. Ve ben ondan uzak olduğum her saniye ölüyordum. Ruhum can çekişiyor, kalbim çığlık çığlığa haykırıyordu.
~~~*~~~

İlk kitabı bitirdikten ve o kitabın çok fena olan sonundan sonra ikinci kitaba başlamak farz olmuştu zaten. En azından Mert'in durumu hakkında bilgi sahibi oldum bir sıkıntı yok panik yapmaya da gerek yok millet ;)

Buse Gümüş'üm kalemi bu kitapta da aynı şekilde devam ediyor. Sakin, sadece ve yormayan şekilde.

Mert'in gereksiz kıskançlıkları Rüya ile birbirlerine attıkları tripleri aslında biraz da çocukça bulduğumu itiraf etmeliydim. Atraksiyon yoktu kitapta, ilk kitaptan sonra hatta ilk kitabın sonundan sonra bu kitaba dair beklentim daha farklıydı. Bir ekşın ya da bir olay falan ne bileyim heyecan yaratacak şeyler bekledim ama onu ne yazık ki bulamadım. Bana biraz olmasa da olurdu bu kitap diye düşündürttü.

Buse'yi tanıyorum ve kalbi kırılsın istemem sonuçta bu kitap için emeği var ama yine de düşüncelerimi - bir okur olarak- söylemek istedim. İlk kitapta dağ evinde olanlardan sonra kitap bitebilirdi mutlu sona bağlanabilinirdi ya da hadi ilk kitabın o sonundan sonra bu kurguya heyecanlı hastane odası beklemeleri ya da benzer şeyler falan yazılabilir en azından biraz hareket olabilirdi kitaba. Aynı monotonlukta gitti ve bu bir yerde sıktı. Çok fazla seni seviyorumlar havada dolaştı ve itiraf ediyorum Mert ve Rüya fazla vıcık vıcık tarzında bir çift oldu :(

Gizem ve Rüzgar'ı okumak çok güzeldi. Onların ilişkilerini çok sevdim daha da önemlisi sondaki havaalanı sahnesi çok güzeldi :) o tür sahneleri seviyorum... "gitme" kelimesinin ardına saklanan milyonlarca kelimenin anlamını...

~~~*~~~
Aşk, muhteşem bir şeydi. Ucu bucağı olmayan ama insanın elle tutulabileceği kadar somut bir gerçekti. Aşk; bazen bir şarkı, bazen bir dokunuş, bazen bir sözcükten ibaretti. 
~~~*~~~

Bu kitaba dair yorumumu çok uzatmayacağım sonuçta düşüncemi söyledim. Olmasa da olurdu diyeceğim bir ikinci kitap oldu. Şu hikaye tek kitapta daha etkili olabilirdi belki bilemiyorum.

Dediğim gibi yorulmadan sakin okunacak bir kitap çok fazla bir beklentiniz olmaz ise beğenibilirsiniz de...

Okuma kısmındaki tercihi ise tamamen size bırakıyorum.


Seri iki kitaptan oluşmaktadır. 


Kitabın adı           : Düşlerimin Prensi - 2
Yazarı                   : Buse Gümüş
Yayınevi                : Nemesis Kitap
Sayfa sayısı           : 512

Kitabın tanıtım yazısı: 

Masal devam ediyor…
Bir zamanlar asla inanmam dediğim bir şey vardı. Benden asla ama asla bir prenses olmazdı. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğüm düşlerim vardı benim. Bana göre; aşk bana uğramaz, mutluluk beni teğet geçerdi.

Tüm umutsuzluğuma rağmen yine de hayat beni yanıltmış, aşkı ve mutluluğu bir kişide toplamıştı. İmkânsız dediğim aşk, beni sarıp sarmalamış ve her şeyi baştan sona değiştirmişti. Onunla olmak, aşkı onunla yaşamak düşlerimin de ötesinde bir mucizeydi.

Ancak her şey hayallerimdeki gibi tozpembe gitmiyordu. Mutlu sona ulaşmadan önce önümüze birçok engel çıkacaktı. Hayat bizi sınarken, birlikte tutunabileceğimiz tek şey sevgimizdi. Kavgalar, küslükler, barışmalar, ayrılıklar… Ve daha nicesi. Yaşanacaklar gözümü korkutmuyordu, çünkü gerçekliğinden emin olduğum bir şey vardı: Mert, benim Düşlerimin Prensi'ydi ve bizim masalımız, her şeye rağmen mutlu sonla bitecekti.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın