18 Ağustos 2016 Perşembe

2 Melissa Landers - Savaşçı ( Alienated Serisi #3 )


~~~*~~~
Bizim için sonuna kadar savaşacağım. O hayat hala bizim.
~~~*~~~

Vay canına ne kitaptı ama... Hele son 100 sayfa nasıl bitti anlamadım! Özellikle sonu, cidden beklenmeyen bir şeydi.

Dünya ve Leihr arasındaki keşfetme, yaşama, yeni hayatlar kurma ve her iki ırk arasındaki ilişkiyi geliştirme serüvenine Yabancı kitabı ile başlamıştık. Şimdi seriyi bitirerek Savaşçı kitabıyla bir nokta koyup ilk iki kitapta denenen ırklar arası iletişim ve ittifakın son macerasını okuyoruz.

Ancak sonunu çok soluksuz okuyoruz!

Melissa Landers oldukça ilginç bir kurgu yazmakla kalmamış bu kurguya aşkı, arkadaşlığı ve aileyi de ekleyerek aslında bizlerin birbirlerine olan bağını da ortaya koymuştu. Bu özellikleri ile seri benim için daha bir ayrı oldu :)

~~~*~~~
İnancını koru. Evren bizi ayırmayı henüz başaramadı.Ne olursa olsun, yanında olmanın bir yolunu bulacağım.
~~~*~~~

Düşünsenize siz iki kardeş arasındaki o normal görünen diyaloglar başka gezegenlerde yaşayanlar arasında yok ve bunu kurguya dahil edip işlemek oldukça ince bir düşünceydi bence.

Neyse o kadar detaya girmeyeceğim, kitabın hatta serinin heyecanını öldürmek istemiyorum.

İkinci kitapta denk geldiğimiz Aribollerin gönderdiği probların sırrı bu kitapta açıklanıyor. Ayrıca sadece açıklanmıyor belirli bir amaç için gönderildiği ve bu amacın Dünya ve Leihr için oldukça acı sonuçları olacağını da gösteriyor.

Cara ve Aelxy yine aşklarını doruklarında yaşarlarken sanki evren onlara karşıymış gibi olaylar patlak veriyor ama bu sefer daha evrensel olaylar...

Çok fazla kitap içeriğine girmemek için detaylara girmiyor ve susuyorum :)

Kitabın içerisindeki olaylara dair o ince detaylar, Aribollerle ilgili bilgiler, Dünya üzerindeki hareketler ve Aribol gemisindeki detaylar... hayret ettirecek bir hayal gücünün ürünü, şaşkınlıkla ve heyecanla okumama neden oldu diyebilirim.

~~~*~~~
Senin için savaşıyorum. Seninle birlikte yirmi bin gece daha geçirmek için... Seninle kavga edip barışmak için yanık bazlama ekmekleri ve satranç oyunları için seni karanlıkta kollarıma almak için. Bütün bunları seninle yapmak istiyorum, başka kimseyle değil.
~~~*~~~

Ama kitapla ilgili beni en çok etkileyen kısım Ariboll gemisinin içinde yaşananlar ikinci sırada gelmekle beraber Syrine'nin hayatındaki son bölümde gerçekleşen değişiklikler... Yok artık ya dedim.. beklemediğim bir detaylı özellikle onun için...

Bizler her şekilde mutlu son isteyen okurlarız ve bu seri de oldukça mutlu sonla bitiyor.

Aşk kazanıyor, arkadaşlık ve aile sevgisi kazanıyor, yaşama sevgisi kazanıyor...

Seriyi ilk kitaptan beri severek takip edip zevkle okudum. Sizlere de tavsiye ederim. Her yaştan insanın severek okuyacağı serilerden bence...

Alienated ( Yabancı )Serisi

Kitabın adı           : Savaşçı
Orijinal adı          : United
Yazarı                   : Melissa Landers
Seri / Sıralaması  : Alienated #3
Çevirmen             : Demet Orhan
Yayınevi                : GO! Kitap
Sayfa sayısı           : 375

Kitabın tanıtım yazısı:

SAVAŞ KAPIDA. 

Gezegenlerinin geleceği Cara ile Aelyx’in elinde.

Ölümcül bir darbeyi savuşturup iki dünya arasındaki ittifakı güvence altına alan Cara ile Aelyx nihayet bir tatil yapabilecektir. Tam da hayal ettikleri gibi bir yer olan minik kolonilerinde günlerini sahilde midye toplayarak ve birbirlerinin kollarında uyuyarak geçirirler.
Ama tatil kısa sürer.
Dünya ve Leihr gezegenleri arasındaki anlaşma, her iki gezegeni de ortadan kaldıracak kadim bir gücü uyandırmıştır. Yıldızlararası barışın gizemli koruyucuları olan Ariboller bu ittifakı galaksiye karşı bir tehdit olarak görmektedir. Dünyalıların ve Leihrlilerin ittifakı bozup kendi gezegenlerine dönmeleri için bir ay süreleri vardır, yoksa her iki ırk da Ariboller tarafından ortadan kaldırılacaktır.

Zaman daralırken Cara ile Aelyx kolonicilerden oluşan bir ekiple Dünya’ya gider, burada eski dostlarıyla bir araya gelip Aribollerin kim olduğunu, ne istediklerini ve ittifakı neden bir tehdit olarak gördüklerini çözmeye çalışacaklardır. Gittikçe artan gerilim iki gezegeni de topyekûn bir savaşa doğru sürüklerken Cara ile Aelyx hem kendi gelecekleri hem de dünyalarının kurtuluşu için canla başla savaşmaya hazır olmalıdır.




2 yorum :

  1. 3.kitabı bende çok merak ediyorum. Sadece birkaç dakika önce 2.kitabını bitirdim. İlk kitabından çok daha yoğun -hem duygu,hem olaylar olarak- geldi bana.Son sayfalarında birazcık ağlamış bile olabilirim. Ve yazarın hayal gücüne hayran kaldığımı söylemeden geçemem. En kısa zamanda 3.kitabını okumak için sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın