30 Ağustos 2016 Salı

2 Elle Kennedy - Hata [ Off-Campus #2 ]


~~~*~~~
Bu delilikti. Grace'ten gerçekten hoşlanıyordum ve onunla takılmayı çok seviyordum.
~~~*~~~

Off-Campus serisi 2. kitap ile devam ediyor ve şimdi sahada Logan var :) John Logan... en yakın arkadaşının kız arkadaşından hoşlanan Logan... Onların ilişkilerini kıskanan Logan... onlardan uzak durmak duygularını unutabilmek için partilere akan, kızlarla anı yaşayan Logan...

Sonunda çok fena çarpılan Logan... romantikleşen ve sonrasında ilişki adamı olan Logan....

Logan'ın her türlü hali aşık olunasıydı resmen...

Elle Kennedy'nin 4 kitaptan oluşan Off-Campus Serisi'nin ikinci kitabı Hata buz hokeyi oyuncusu olan John Logan'ın hikayesini anlatıyor. Yine öküzlükler yapabilen ama sevimli tatlı seksi ve ateşli olan Logan'ın aşkı tatmasını, aslında ne istediğini bulmasını ve dahası geleceğini nasıl şekillendirdiğini konu alıyor.

İlk kitapta kurgu yeteneğini sevdiğim yazarın ikinci kitabını gözüm kapalı aldım diyebilirim. Eeee ilk kitaptan sonra ne beklemem gerektiğini ve nasıl bir yazımın beni beklediğini biliyordum. ki beni yanıltmadı da...

Kitaptaki arkadaşlığı çok sevdim, böyle bir arkadaşlığa sahip olduğum için bunu bir de kitaplardan okumak oldukça güzel ve eğlenceliydi. Hepsinin çift olup birbirleri ile takıldıklarını okumak daha da eğlenceli olacak bence :)

~~~*~~~
Bir, hayatım boyunca bir kızla hiç bundan daha çok eğlenmemiştim.
İki, bunun bitmesini hiç istemiyordum.
Ve üç...
Sanırım ona aşık oluyordum.
~~~*~~~

Dean, Logan Tucker ve Garrett... dördünün birbirleri ile takılmaları, dalaşmaları ve şakaları eğlenceliydi.

Logan'ın Grace'i kazanabilmek için yaptıklarını okumak çok romantikti ve buradan şu çıkıyor bence bir adam isterse oldukça romantik olabilir ;) arada içinizdeki öküzü uyutup romantik adamı çıkarın beyler :)

Logan'ın aile sorunları ve bununla başa çıkma çabası... arkadaşlıkları... Grace ile ilişkisi hepsi okumaktan zevk alacağınız bir hikayede buluşmuş.

Dört arkadaşın diyaloglarında eğlenirken Grace ve Logan'ın romantik anlarında sadece takılmalarında yüzünüzde gülümseme oluşturacak cinsten. Kısa zamanda okunup su gibi akacak ve sonunda sizi gülümsetecek bir kitap.

Bu tarz hikaye barındırak kitapları ayrı bir seviyorum, dilerim diğer kitapları da bir an önce okuruz ve onların kurgularında da bu dört arkadaş yine oldukça yakındır :)

Off -Campus Serisi



Kitabın adı    : Hata
Orijinal adı   : The Mistake
Yazarı           : Elle Kennedy
Çevirmen      : Tuba Özkat
Seri bilgisi     : Off Campus #2
Yayınevi        : Yabancı Yayınları
Sayfa sayısı    : 376

Kitabın tanıtım yazısı: 


O birden fazla alanda tam bir oyuncuydu…
Ama bu defa onu bekleyen, çok sıkı bir oyundu…

New York Times çoksatan yazarı Elle Kennedy yakışıklı, ateşli ve eğlenceli hokey oyuncularıyla geri dönüyor… John Logan istediği her kızı tavlayabilirdi. Bu hokey yıldızı için hayat, partiler ve tek gecelik ilişkilerden ibaret gibiydi ama baştan çıkarıcı gülüşünün ve rahat tavırlarının ardında mezuniyet sonrası hayatı ile ilgili giderek artan bir umutsuzluk yatıyordu. Birinci sınıf öğrencisi Grace Ivers ile yaşadıkları seksi bir karşılaşma, Logan'ın tam da aradığı şeydi fakat düşüncesizce yapılan bir hata Grace'i ondan uzaklaştırdığında, Logan'ın tek bir amacı kalmıştı; ikinci bir şansı hak ettiğine Grace'i inandırmak. Pek de gösterişli denemeyecek ilk senenin ardından Grace, Briar Üniversitesi'ne daha olgun, daha akıllı ve kendisini küçük düşüren kibirli hokey oyuncusunu kesinlikle unutmuş olarak geri dönmüştü. O artık, ilk buluştuklarındaki naif kız değildi ve kimsenin acımasına ihtiyacı yoktu. Eğer Logan onun hokey oyuncularına hayran diğer kızlar gibi sırtüstü yatıp ona yalvaracağını sanıyorduysa, çok yanılıyordu. Logan onu geri mi istiyordu? O zaman bunun için uğraşması gerekecekti. Bu defa ipler Grace'in elindeydi... ve Grace onu çıldırtmaya kararlıydı.

-"Bu kitabı bitirdikten sonra başınızın döneceğine emin olun! Hata'yı öyle çok sevdim ki bitirir bitirmez yeniden başladım. Serinin devamını dört gözle bekliyorum."-
-Sophie Jordan, New York Times çoksatan yazarı-

-"Yürek ısıtan, komik, eğlenceli ve fazlasıyla romantik. Hata, nefesimi kesti ve beni kendine tamamıyla âşık etti."-
-Katy Evans, New York Times çoksatan yazarı-

-"Elle Kennedy'den ağzımızı sulandıracak daha fazla hokey oyuncusu mu? Evet, lütfen. Hata, zekice yazılmış, sıcak ve başınızı döndürecek bir roman. Hayranları, kalplerini buz pistinde bırakacak."-
-Sarina Bowen, USA Today çoksatan yazarı-

2 yorum :

  1. Kitabin linkini gönderir misiniz. Okumayi cokkk isterim. Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet üzerinden okumuyorum, linkli paylaşımlar korsan kitaba giriyor o yüzden link öneremem. Ama alıp okumanızı ya da e-book olarak okumanızı tavsiye ederim.

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın