2 Nisan 2016 Cumartesi

4 Jodi Ellan Malpas - Bu Adamla Beraber ( This Man #2 )


~~~*~~~
"Kalbimin ait olduğu kadının benimle, yanımda olmasını istiyorum."
~~~*~~~

Seri kitaplarda en sevdiğim şey ya serinin bütün kitapları çıktıktan sonra ya da birkaç kitabı çıktıktan sonra okumaktır. This Man serisinde de amacım üç kitabı çıktıktan sonra okumaktı ama ne yazık ki başlamış bulundum ama sevindiğim kısım var ki ilk kitap Bu Adam çok fena bitmesine karşılık 2. kitap hemen elimin altındaydı ki başladım :D sevindirici haber... bu kitap ilki kadar kötü bitmiyor hatta güzel bitiriyor 3. kitabı merakla değil mutlulukla bekletiyor :)

Bu Adam kitabı Jesse ve Ava'nın ayrılığı ile bitmişti. Ava, Jesse hakkında bazı şeyler öğrenmiş ve bunları sindirememiş ve ayrılmışlardı. Kötü bitmişti ama Bu Adamla Beraber'de kaldığı yerden devam ediyor.
Bu yüzden kitabı alacaksanız ikisini beraber alın ki soluksuz devam edin yoksa merak içinde 2. kitabı almayı beklersiniz :)

~~~*~~~
Derinden iç çekerek "Ava?" dedi.
"Söyle."
"Seni ilk gördüğümde, O olduğunu anlamıştım."
"O derken?"
"Beni hayata geri döndüren."
"Nasıl anladın peki?"
"Çünkü kalbim tekrar atmaya başladı."
~~~*~~~

İlk kitaptaki hız bunda da devam ediyor. Jesse ve Ava'nın fırtınalı ilişkisi, Jesse'nin baskıcı ve korumacı tavırları, Ava'nın asi tavırları... zaman zaman eğlenceli olsa da bazen Ava'nın yerine ben boğuldum Jesse'nin davranışlarından. Gerçi bazen Jesse'ye hak vermiyor değilim geçmişi göz önüne alınırsa tavırları doğru.

Kitapta en sevdiğim şey ise, Ava'nın Jesse'nin onaylamadığı tavırları aynı şekilde karşılık vermesi... örnek vermek gerekirse kırbaç sahnesi... süperdi. Ben hep terk edecek diye düşündüm. Ya da tam tersi Jesse'nin Ava'nın onaylamadığı kelepçe sahnesi...

"Kaç yaşındasın?" sorusu burada da kendini gösterdi ama güzel haber sonunda cevabını... gerçek cevabını öğrendik. Jesse'nin bunu bu kadar büyütmesi biraz saçmaydı ama yine de korkuları göz önüne alınırsa hak vermemek de olmuyordu.

~~~*~~~
Onu mutlu ediyordum. Ona yaşama sevinci veriyordum. 
Onun bu hayat tarzını geride bırakmak istemesini sağlıyordum.
~~~*~~~

Kitapta bahsedebileceğim bir çok yer var aslında ama çok fazla kitap içeriğine girmekten korkuyorum ama söylemezsem içimde kalır... Ava'nın Sarah'a attığı o yumruk var ya... içimin yağları eridi hak etti kadın ve Ava'nın içinden ne çıktı bilmiyorum gerçi ama aferin benim kızıma dedim :D

Kitabın son bölümünden bir önceki bölüm, yani Jesse'nin Ava'ya yaptığı sürpriz... oha... adamım sen "king" sin dedirtti. Tamam Jesse tamamen kendi çıkarları için böyle bir adım attı kesin ama yine de süperdi :D

Bu Adam kitabında gizemli olan birçok şey kendini bu kitapta gösterdi ama hala bence gizemli şeyler var Jesse hakkında ve sanırım 3. kitapta Jesse Ward'ı bütün çıplaklığı ile göreceğiz... ahhh hayır gençler fiziksel çıplaklık değil ruhsal, kalpsel ve zihinsel olarak. :)

~~~*~~~
"Hayatımın bundan sonraki her günü sana tapacağım."
~~~*~~~

Sam ve Kate'in ilişkisini merak ediyorum, aslında ilişkinin boyutlarını ve bir de Dan var... keşke onlarında kitabı olsa ya da ne bileyim onlara da biraz sayfa ayırsaydı yazar. Çünkü şuan onlar o kadar merak uyandırıcı ve gizemli geliyor ki bana :)

Neyse çok uzatmayacağım yorumu ve bitireceğim ancak 3. kitabı bekliyorum sevgili Aspendos, bizi çok bekletmeyin ne olur =)

Ahh, bir de her iki kitabın sonunda yazar bir bölümü Jesse'nin ağzından yazmış. İlk kitapta Jesse'nin Ava'yı ilk gördüğü sahneydi bu kitapta kırbaç mevzusu... son kitapta ne bekliyor bizi merak ediyorum =)

Bu arada unutmadan araya ekleyeyim kitap kesinlikle +18'lik bir kitap, erotizm içerikli bu yüzden rahatsız olan okurlardansanız okumayın ve yaşınız uygun değilse :)

~~~*~~~
"Sonunda bu adamı tanımıştım.
Sonunda bu adamla beraberdim."
~~~*~~~
This Man Serisi

Kitabın adı    : Bu Adamla Beraber
Orijinal adı   : Beneath This Man
Yazarı           :  Jodi Ellen Malpas
Çevirmen      : Kemal Süha Önder
Seri bilgisi     : This Man #2
Yayınevi        : Aspendos
Sayfa sayısı    : 536


Kitabın tanıtım yazısı: 

Jesse Ward, Ava için yanıp tutuşuyor ve onu tutkusuna yenik düşürmeye devam ediyordu. Ancak Ava'yı karanlık sırlarından ve yaralı ruhundan uzak tutuyordu. Ava'nın tek kurtuluşu Jesse Ward'ı terk etmekti fakat ondan kaçmanın imkânsız olduğunu bilmeliydi. Jesse, yaşadıkları tüm fiziksel hazları ona hatırlatmakta son derece kararlı olarak tekrar hayatına girmişti. Fakat Ava da bu adamın sert görüntüsünün altında yatan gerçeği öğrenmekte kararlıydı. Bu yüzden bir kez daha Manor'ın Tanrısı'na kendini sundu. Jesse'nin tek isteği de zaten onu yanı başında tutmaktı.

"Bu Adamla Beraber daha fazla tutku, merak ve entrikayı da beraberinde getiriyor. Hayatlar değişiyor ve sırlar ortaya dökülüyor. Jodi Ellen Malpas yine yapacağını yapıyor. Sürükleyici, her sayfası ayrı bir heyecana açılan bu kitabı elimizden bırakamadık." 

-TotallyBookedBlog-

4 yorum :

  1. Hmm... Zaten merak ettiğim bir kitabın yorumunu okuyunca hiç yerimde duramıyorum ben :) Ve bu kitabı bir an önce okumak istiyorum :) Yani sırf Jesse'nin yaşını öğrenmek için bile okunur arkadaş o kitap :)
    Meraklar içerisindeyim şu an... En kısa zamanda okumak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim okuyun hatta serinin iki kitabını da alın okuyun ki merakta kalmayın ;)

      Sil
  2. 3. Kitap ne zaman çıkacak acaba ya 😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haziran ayında çıkması bekleniyor, yayınevi o şekilde bilgi verdi. :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın