4 Şubat 2016 Perşembe

0 Clodagh Murphy - Bazı Kızlar Aşk İçin Her Şeyi Yapar


Amanınnnn bir blogger demesi... aşk demesi... yayıncılık demesi... beni bitirdi, gözüme girdi kitap resmen :D Hele de Claire'in bir kitapçıda çalışması ise... beni benden aldı :)

Yazar kitabı esprili, akıcı ve eğlenceli bir şekilde kaleme almıştı. Bu hoşuma gitti. Çeviride güzeldi bu da okurken kitapta kopukluk yaratmadı.

Kitap; cinsel içerikli öyküler yazan bir bloggerın bir gün yazılarını yayınlamak için bir yayıncıdan teklif almasıyla başlıyor. Tabi yazdığı öyküleri kendi yaşıyormuş gibi lanse eden Claire aslında bahsedildiği kadar tecrübeli olmadığı hatta neredeyse hiç tecrübeli olmadığı anlaşılmasından endişelenerek ressam olan Luca ile anlaşma yapıyor. Claire, kendisine seksi öğretmesi için Luca'ya para veriyor...karşılığında da blogunda bahsedildiği kadar tecrübe kazanıyor. Ancak, seks arkadaşlığı ilişkisinin ikisini de duygusal olarak etkileyeceğinden habersizler... işin ilginç yanı Claire, yayıncı Mark'tan da etkilenen bir kadın...iyice çıkmaza giren Claire kendisi için doğru adamın kim olduğunu anlayıp aşkı tadacak mı?
Kalınlığı her ne kadar bu kadar neden bahsedecek gibi düşündürtse de başlarda sonradan okudukça her sayfadan zevk aldım. Zaman zaman kıkırdadığım zaman zaman kızdığım da oldu okurken.
Ama en çok da kitaptaki ilmek ilmek "aşk ilişkisi" konusunda tecrübesiz olan iki kişinin bu duyguya anlamdırmasını ve birbirlerine karşı olan duygularını acemilikle yaşamalarını okumaktan zevk aldım.

Bir blogger olarak bir bloggerın hayatını okumak ayrı bir tattı. Ayrı bir heyecan duymama neden oldu itiraf edeyim :) Zaten beni en çok etkileyen ve kalbimi çalan da sanırım bu detaydı :)

Kitapta tek memnun olmadığım kısım, içerisinde bazı sayfalar boştu. Üstelik en heyecanlı yerlerinde bu boş sayfalara gelmek şevkimi kırdı. Hediye olduğundan değiştirme şansım da olmadı ne yazık ki :( sizlere uyarım olsun bu aldığınızda kitabınızın sayfalarını bir karıştırın ki böyle bir durumla karşılaşmayın.

Ben kitabı beğendim, ve bence yaşınız içeriğinde cinselliği kurtarıyorsa okuyun da derim :) bir yerde aşkın ilmek ilmek işlenmesini, kalbe sızılmasını okuyoruz :)

Güzel bir arkadaşlığın, ardından aşka dönüşmesini... tensel zevklere rağmen herkesi her şeyi olduğu gibi kabullenebilmeyi de gösteriyor... çok zevk aldım okumaktan :)

Dilerim yazarın diğer kitapları da çevrili onları da okuma şansım olur =)


Kitabın adı    : Bazı Kızlar Aşk İçin Her Şeyi Yapar
Orijinal adı   : Some Girls Do
Yazarı           : Clodagh Murphy
Çevirmen      : Tuğba Kırca
Sayfa sayısı   : 450
Yayınevi        : Net Kitap

Kitabın tanıtım yazısı:

"Bir blogerın heyecan verici, sıcak, sıra dışı ve cüretkâr aşk dersleri..."

Aşk için neleri göze alırdın? Cevap vermeden önce düşün! Her şeyi göze alamazsın belki de...

Tek hayali yazar olabilmek olan Claire, bu hayalini gerçekleştirene kadar kitaplara yakın olabilmek için bir kitapçıda çalışır. Aynı zamanda en popüler blog olan "Cinsellik Öyküleri"nin de yazarıdır. Bir gün tam da hayalini kurduğu şey olur. Çok ünlü bir yayınevinin sahibi olan yakışıklı ve karizmatik Mark ile tanışır. Mark, Claire'in her anlamda hayallerini gerçeğe dönüştürecek adamdır. Hem onun sevgilisi olmak hem de kitabını yayınlamak ister. 

Ama o aslında blogda cinsellik hikâyelerini cüretkârca yazan kıza hayran olmuştur. Claire, bu çok etkilendiği adamı hayal kırıklığına uğratmamak için aşk dersleri almaya karar verir. Luca, beş parasız, yetimhanede büyümüş, onarılmaz yaralar almış bir ressamdır. Para karşılığında Claire'e biraz deneyim kazandıracaktır. 
"Bir numaralı kural, bana bağlanmayacaksın."
"Bu inanılmaz derece kibirli oldu!"
"Pardon ama ikimizin de bu konuyu net bir şekilde bilmesini istiyorum," dedi aralarındaki alanı eliyle işaret ederek. "Kadınlar seks yüzünden daha duygusallaşabiliyor, dediğin gibi deneyimsizsen… Mahrem ve özel şeyler paylaşacağız, bu kendini farklı hissettirebilir, seksi aşkla karıştırıp beni erkek arkadaşın gibi düşünmeye başlama."

Aşkın iyileştirici, baştan çıkarıcı gücünü bilenler bir adım öne çıksın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın