20 Ekim 2015 Salı

0 Tuğçe Sargın - Aşk Mutfağı


~~~*~~~
Rico, genç kadının bu zamana kadar ahını aldığı bütün kadınların intikamını almak için gelmiş bir cehennem meleği olduğunu düşünüyordu. Çünkü sadece cehennem ateşi onu böyle cayır cayır yakabilirdi.
~~~*~~~

Hani bazen bir şeyi okumaya başlarsınız da sanki film izliyormuş gibi hissedersiniz ya... işte öyle hissedeceğiniz bir kitap. Sadece şaşırtıcı bir sonu var devamını isteyeceğiniz bir serüven diyebilirim.

Tuğçe Sargın, eğlenceli, romantik, güldüren zaman zaman hüzünlendiren ama çoğunlukla eğlendiren bir kalemle yazdığı kitabının her bir sayfasını büyük bir zevk alarak okuduğum yazarlardan biri oldu. Romantik komedileri zaten severim bunu kitaplarına aktaran yazarları da severim ;)
Kitabın kısaca konusundan bahsetmek gerekirse; Menekşe İtalyan mutfağının inceliklerini ve yeni tatlarını öğrenmek isteyen başarılı bir aşçıdır. Bir gün İtalya'daki eğitimi başlamadan önce keşfe çıkar ve o sırada yolda kalmış bir genç adam yardım edeyim derken bu adam ile aralarındaki elektrik ikisini de farkında olmadan kuvvetli bir çekime döner. Ama asıl önemli nokta bu adamın kimliğidir. Adam yani Ricardo, Menekşe'nin çalıştığı oteller zincirinin büyük patronu olmakla beraber gözde bekarlardandır.

Kitap, Ricardo ve Menekşe'yi bekleyen aşk, macera, kültür farklılıkları ve değişik yaşam tarzlarıyla eğlenceli, romantik bir dünyanın kapısını açıyor okurlarına..

Ben oldukça beğendim ve keyif alarak okudum kitabı.

Şöyle bir bakıyordum da kitaba, nereyi eleştirebilirim diye sanırım hiçbir yeri... çünkü eleştirilecek hiçbir noktası yok kitabın. Ahh buldum var! :D Kitap biraz daha kalın olup da o şekilde bitmez ve devamını beklemek zorunda kalmayabilirdik ama kitabın yarım kalmasını eleştiriyorum,  tadı damağımda kaldı sonunda dumur oldum resmen!

"eeee devamı nerede şimdi bunun?" diye düşündüm!

Kitabı çok beğendim ve keyifle okudum devamını bekliyorum ki bu kitap bu şekilde bitmemeli. Devamı gelmeli diyorum Tuğçe Sargın :)

Ahh bir de İndigo Kitap sizi tebrik ederim kitabın içerisindeki küçük vespa simgelerini çok beğendim  :)

~~~*~~~
"Sana inandım ve iki yıldır burada kapana kısılıp kaldım. Bir kere bile bundan şikayet etmedim. Hayallerimi, özgürlüğümü, tutkularımı senin ellerine bıraktım. Hayallerimi gerçekleştireceğimize dair verdiğin söze tutundum. Zamanını bekledim. Kanatlarım vardı ama sen uçmama izin vermedin. Artık uçmayı bile bildiğimden emin değilim."
~~~*~~~

Kitabın adı      : Aşk Mutfağı
Kitabın yazarı : Tuğçe Sargın
Yayınevi           : İndigo Kitap
Sayfa sayısı      : 320

Kitabın tanıtım yazısı :

Özgür olmak için gittiği diyarlarda bambaşka bir aşka tutsak olan bir menekşenin hikâyesi…

Hayallerini gerçekleştirmek için ülke ülke gezen Menekşe, özgürlüğünün tadını çıkartırken mutfaktaki hünerlerini de geliştiriyordu, ta ki İtalyan mutfağıyla tanışana kadar… 

Burada lezzet çoktu ve iddialı olmak gerekirdi, Menekşe de öyleydi. Bir çiçek gibi özgür, güzel ve iddialı… Menekşe İtalyan mutfağından gelen kokulara daha fazla dayanamadı… Güzelliği, zekâsı ve özgürlüğüne düşkün Menekşe La Rossa'nın ne demek olduğunu anlamak istiyordu, bu koku onu cezbetmişti, artık mutfağa girme vakti gelmişti. Hem de bu yalnız ve garip adamla…



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın