9 Mayıs 2015 Cumartesi

4 R. K. Lilley - Yerde ( Up in the Air #3 )


"Uçuşta Serisi"nin 3. kitabı Yerde yoğun istek üzerine okundu ve yorumlanıyor :P Hazır 4. kitap Bay Harika'da çıkmışken serinin üçüncü kitabının yorumu gelsin dedim :))

2. kitabın sonunda James ve Bianca beraber olmaya tekrardan başlayıp, ilişkilerini bir sonraki boyuta taşımışlardı. 3. kitap kaldığı hızla kaldığı yerden devam ediyor tabi ki yine yoğun bir aşk, alev alev yanan tutkuları, eğlenceli arkadaşlıkları ve kocaman bir tehlikeyi okuyoruz.

Kitap son derece huzurlu, iki aşığın atışmaları, kavgaları, birbirlerine karşı hisleri ve sahip oldukları karakterlerinin zıtlaşmaları ile eğlenceli ilerliyordu. Özellikle James ve Bianca ilişkisi kadar Stephan ve Javier ilişkilerine de dokunuşları okumak süperdi.

Güzel romantik bir şekilde ilerleyen huzurlu ve ateşli bir kitap okuyacağımızı düşünürken birden James'in geçmişi bir tedirginlik yarattı onlar son erdi huzur dolu sayfalar geliyor derken Bianca'nın babası devreye girdi. İşte o kısımda tehlike buram buram hissedilirken soluksuz bir şekilde sayfaları okudum. Nefes kesiciydi o sayfalar. James'in ruh halindeki değişim, Stephan'ın kendi hayatını hiçe sayıp Bianca'yı korumaya çalışması, kaybetmeye yakın olunan sevgi, arkadaşlık bağları... ahhh cidden son sayfalar çok fenaydı.

İnsanın içini sıkan sayfalardan sonra yüzünüzde bir seriyi daha mutlu sonla bitirmenin verdiği huzurla son iki bölümü okumak ise paha biçilemez. Son iki bölümde cidden müthişti. Hele ki James... Stephan... Süperdi! :)

Kitaba dair tak şikayet edeceğim nokta var, kitabı olanlar bakabilir. 306. sayfada James evden ayrıldıktan sonra Bianca'nın ona ulaşma çabalarından bir anda başka satırlara atlıyor sonra geri dönüp kaldığı yerden devam ediyor. Okuyup ne olduğunu anlayınca okuma sırasını çözdüm doğal olarak ama bu bütün basılan kitaplarda varsa, yayınevinden kitabın bir sonraki basımında düzeltmesini rica ediyorum en azından.

Normalde Uçuşta Serisi 3 kitaptan oluşuyor. Yani 3. kitapta mutlu son ve seri bitti moduna giriliyor ama yazarımız okurlarına bir güzellik yapıp 4. kitap yazmış ve James Cavendish duygularını öğrenmemize olanak sağlamış.

İlk üç kitabı Bianca tarafından okurken son kitabı yani Bay Harika'yı James tarafından okuyacağız. Bir şey itiraf edeyim mi? James'in hisleri cidden çok merak ediyorum :)

Ben bu seriyi çok beğendim. Evet erotik bir seriydi ama aşk çok güzeldi. Okumaktan zevk aldığım serilerden biriydi. Bu yüzden tavsiye ediyorum :)

"Up in the Air" (Uçuşta) Serisinin kitapları:
Orijinal adı  : Grounded
Çevirmen     : Melek Elif Eren
Yayınevi       : Aspendos Yayınevi
Sayfa sayısı  : 424

Tanıtım yazısı: 


James ve Bianca'nın hikâyesi Havada üçlemesinin fırtınalı son kitabıyla nihayete eriyor. Kısa ama azimli bir flört döneminden sonra elinden geleni yapmış olsa da Bianca artık James'e karşı duyduğu hislerini daha fazla inkâr edemez ve onun da kendisine ne kadar ilgi duyduğunu görmezden gelemez. Ona hiç de uymayan bir şekilde bütün endişelerini bir kenara bırakıp bu esrarengiz milyonerle birlikte yaşamayı kabul eder. Gözünü karartıp attığı bu adım muhteşem bir şeyin başlangıcı mı olacak, yoksa çok erken ve çok hızlı mı davrandı?


İkisinin de reddedemeyeceği şekilde birbirlerine duydukları ihtiyaç büyürken, kontrolleri dışındaki olaylar ikisini ayırmak için araya girer. Bianca'nın ölmesini isteyen korkunç tehlikenin ve James'in kaçamadığı uygunsuz geçmişinin tuzaklarının ortasında, bu iki tutkulu âşık sonsuza kadar mutlu olabilecekleri bir şansı yakalayabilecek mi dersiniz?

4 yorum :

  1. Ya nedense bir türlü elim gitmiyor şu kitaplara.. Çok eğlenceli ve çerezlik olduğu belli ama o kadar çok böyle sıradan kitap okudum ki, artık hepsi aynı geliyor gibi.. Bir de çok uzun değil, fazla olay yok sanki vs.. E-kitap olarak ilk kitabı okuyup çok beğendim aslında ama öyle merak duymadım devamı için, fırsat da olmadı. Kararsızım ama zaten indirimlerle baya ucuza geliyor seri, alacağım bu gidişle.. Yorumun çok güzel olmuş canım, ayrıca bu ne hız! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hızlıyımdır ayıptır söylemesi :P hehehe dediğin gibi eğlenceli, kolay okunan ve çerezlik kitapları. Çabucak bitiyor. Ayrıca bir yerden sonra aşk romanları zaten hep aynı. Bir olay atraksiyon sonra aşk kazanır ve mutlu son. Bu yönden bakarsan hepsi aynı :) öyle düşünmeden okumak gerek :D ki ilk kitabı zaten beğenmişsin yav ne bekliyorsun devamını okumak için :D cidden diğer kitapları da beğeneceksin :) tavsiye ederim bence oku kısa zamanda =)

      Sil
  2. Evet 3. Kitapda o hata bende de vardi ne oldugunu sasirdim kitap sayfalarini kontrol ettim satirlari tekrar okudum. Sonra cozdum. 4. Kitabi okuyan biri olarak bayildimmm 3 cocuklari var biliyor musunuz . ;) Stephan o adam da ayri bi olay oyle arkadas istiyorumm yaa onun da agizindan anlatiliyor gecmisi cok zor hele ailesinin yaptiklari goz yasi dokecekdim o derece neyse okudugum iyi oldu james in ilk dk dan asik oldugunu ogrendim cok iyi asik hemde tavsiye ederim bay harikayi bi gune kalmadan bitirdim bugun aldim aksama bitti :( <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4. kitabi okumadim henuz ama yorumunuzdan sonra cok merak ettim :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın