2 Mayıs 2015 Cumartesi

2 Olivia Cunning - Çifte Vuruş [ Günahkarlar Turnede #5 ]


Günahkarlar Turnede Serisinin son kitabı Çifte Vuruş yorumu ile bu okur karşınızda!

Cüretkar kapağı ile seksi ve ateşli gitarist Trey Mills'i anlatan kitap, sadece görünüş ile değil konusu ile de fazlasıyla ateşli! Cidden de öyle... ateşli... hem de alev alev yanan cinsinden...

Brian, Sed, Jace ve Eric'in romantik ve ateşli hikayelerinden sonra ateşli kısmı fazla ateşli romantik kısmı çok daha az romantik geldi. Evet Trey'in ateşli kişiliğinin kitabıydı ama en azından biraz daha romantizm olabilirdi. Gerçi biseksüel bir adam ne kadar romantik olabilir o kısmı bilemiyorum ama...

Bu kitaba dair nasıl bir yorum yapsam gerçekten bilmiyorum. Sanırım diğer kitaplarda tanıdığımız ya da üstü kapalı tanıdığımız Trey, öyle kalsaydı daha iyiydi. Bu kitap bana... yalnız bunu ben söylüyorum... bilirsiniz ki ben rahatsız olmam erotik kitaplar okumaktan ama ben bile bu kitaptaki erotizmden rahatsız oldum. Aslında rahatsız olma sebebim tamamen Trey'in kendi cinsine karşı hissettiği cinsel çekimdi. O kısımları okumak beni rahatsız etti. Yoksa Trey ve Reagan'ın ilişkilerinden rahatsız olmadım.

Ahh hadi ama... düşünsenize erkek erkeğe... tamam neyse... sustum! :(

Trey haricinde diğer grup üyelerini okumak harikaydı. Nişanlısından uzak bir adet Sed... karısıyla beraber değişik fantazilerin adamı Eric, utangaç, sevimli Jace ve yeni baba aile adam Brain... süperlerdi!! :)

Hep kıyaslama yapmışım okurken şimdi yorumu yazarken fark ediyorum. Diğer kitapların yanında bu kitap müzik bakımından daha yavandı sanki. Diğer kitaplarda konser sahnelerini soluksuz okur, kendimi bir rock konserinde hissederdim ama bu kitapta o kısımlar nedense bana yetersiz geldi. Kitap tamamen Trey ve onun aşk üçgeni arasındaydı ve üçlü olayındaydı! Gerçi başlarda Trey'in bir kadınla ciddi ilişki modu ve o sayfalar güzeldi ama... işte sonu olmadı be!

Neyse çok uzatmayacağım... diğer kitaplara göre bir tık daha aşağıda kalan bir kitap oldu! Trey Mills'ten beklentim bu değildi gerçi ne beklediğimi de bilmiyorum ya orası da ayrı bir sorun... öyle işte.

Eğer +18 iseniz... hatta +20 olsanız daha iyi... erotik kitapları okumaktan hoşlanıyorsanız bu seriyi tavsiye ederim. Yok erotik kitaplar benim kulvarım değil diyorsanız bu seriden uzak durun sizi yakar ;)

Günahkarlar Turnede (Sinners on Tour) Serisi

Serinin diğer kitaplarını yayınlamayacakmış yayınevi duyduğuma göre. Gerçi seri teknik olarak bitti ama işte satma durumu çok olunca yazdıkça yazılır ya onun gibi bir durum söz konusu sanırım :)

Orijinal adı   : Double Time
Çevirmen      : Doğa Kocagöz
Yayınevi        : Ephesus Yayınları
Sayfa sayısı   : 448

Kitabın tanıtım yazısı: 

Günahkârlar'ın seksi ritim gitaristi Trey Mills, biseksüel yaşamının karmaşasından sıkılarak yeni bir sayfa açmaya karar verir. Artık hayatında sadece kadınlar olacaktır.

Ağabeyi Dare'in metal grubu Exodus End'in yeni gitarist seçmelerinde tanıştığı Reagan Elliot'tan ilk gördüğü anda etkilenen Trey, alev alev yanan bu seksi gitarist ile gerçekleşebileceğini hayal dahi etmediği ateşli ve çarpıcı bir aşka sürüklenir.

Ancak Trey, Reagan'ın çekici biseksüel ev arkadaşı ve aynı zamanda eski sevgilisi Ethan Conner'la karşılaştığında, kim olduğunu ve ihtiyaçlarını daha fazla inkâr edemez.

Trey âşık olduğu kadını kaybetmeden, biseksüelliğini devam ettirebilecek midir? Ya da Reagan hayatta en çok istediği bu iki erkekle yeni bir deneyim yaşamayı kabul edecek midir?

"Ahlaksız, yaramaz, tahrik edici… Kitabın bir sonraki sayfasına geçmek için kuduracaksınız."

2 yorum :

  1. bende bugün bitirdim kitabı
    seride elimde sürünen ilk kitap oldu
    yorumlarına tamamen katılıyorum aynen bu fazla geldi banada fakat ne bekliyordum ki Trey Brain den sonra o sayfayı kapatıp tek cinslemi yetinecekti offf aman saçmalıyorum biliyorum bş yazamıyorum bile sonuç beğenmedim
    emeğine sağlık inci

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu düşüncelerde yalnız olmamak güzel. Dediğin gibi Brain'den sonra Trey tek cinsle asla yetinmezdi ama işte umut etmiştik belki diye:) en azından ben etmiştim de :/

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın